Весняна дистанційна школа. ІV чверть. 5-В клас


VІ тиждень навчання

26.04.- 30.04.

Українська мова

26 квітня

Пряма мова. 

Розділові знаки при прямій мові


1. Перегляньте відеоурок Всеукраїнської школи онлайн.

2. Вивчіть правила ( параграф 43).
3. Виконайте вправу 508 (переписати, розставити розділові знаки).

4. Виконайте тестові завдання.
Домашнє завдання активне  до  27 квітня 20:00 ред.
Код доступу 6939895 використати цей код,
відкривши посилання   join.naurok.ua



28 квітня

Розділові знаки при прямій мові.

Тренувальні вправи

1. Перегляньте відеоурок Всеукраїнської школи онлайн.

2. Вивчіть правила ( параграф 43).
3. Виконайте вправу 512 (переписати, розставити розділові знаки).

4. Виконайте тестові завдання.
Домашнє завдання активне  до  29 квітня 20:00 ред.
Код доступу 7941237  використати цей код,
відкривши посилання      join.naurok.ua




30 квітня

Діалог. Розділові знаки при діалозі.


1. Перегляньте відеоурок Всеукраїнської школи онлайн.

2. Вивчіть правила ( параграф 44).
3. Виконайте вправу 515 (переписати, розставити розділові знаки).

4. Виконайте тестові завдання.
Домашнє завдання активне    до  30 квітня 20:00 ред.
Код доступу 2420425   використати цей код,
відкривши посилання     join.naurok.ua



Українська література

28 квітня

Микола Вінграновський. Повість "Сіроманець".

Виразне читання прозових уривків із повісті.

1. Прочитайте в підручнику повість "Сіроманець" (ст. 228-235).
2. Виконайте письмово завдання 1-3, 12 на 235 ст.(випишіть з твору пейзаж АБО портрет Сашка).
3. Виконайте тестові завдання. 
 Домашнє завдання активне до  28 квітня 21:00 ред.
Код доступу 7249948   використати цей код,

відкривши посилання   join.naurok.ua.

29 квітня

Микола Вінграновський. Повість "Сіроманець".

Доброта, вигадливість, рішучість Сашка, його здатність на самостійні вчинки, особливо у відстоюванні своєї позиції.

1. Прочитайте в підручнику повість "Сіроманець" (ст. 236- 248).
2. Виконайте письмово завдання 1-3, 1,2 на ст.249 (напишіть власне закінчення повісті).
3. Виконайте тестові завдання. 
Домашнє завдання активне до  4 травня 20:00 ред.
Код доступу 6114867 використати цей код,
відкривши посилання   join.naurok.ua.

 

V тиждень навчання

19.04.- 23.04.

Українська мова

19 квітня

Кома між частинами складного речення, з'єднаними безсполучниковим і сполучниковим зв'язком. 



1. Перегляньте відеоурок Всеукраїнської школи онлайн.

2. Вивчіть правила ( параграф 42).
3. Виконайте вправу 500 (переписати,  підкреслити підмет і присудок), вправу 502 ( накреслити схеми речень).
4. Виконайте тестові завдання.
 Домашнє завдання активне до  19 квітня 20:00 ред.
Код доступу 7790165  використати цей код,
відкривши посилання  join.naurok.ua


20 квітня

Кома між частинами складного речення, з'єднаними безсполучниковим і сполучниковим зв'язком. 

Тренувальні вправи.




1. Перегляньте відеоурок Всеукраїнської школи онлайн.

2. Вивчіть правила ( параграф 42).
3. Виконайте вправу 503 (переписати речення; підкреслити підмет і присудок, розставити розділові знаки, накреслити схеми речень).
4. Виконайте тестові завдання.
Домашнє завдання активне до  20 квітня 20:00 ред.
Код доступу 8182327 використати цей код,
відкривши посилання     join.naurok.ua

21 квітня

Урок мовленнєвого розвитку.

 Письмовий твір-роздум на тему, пов'язану з життєвим досвідом учнів, у художньому стилі.



1. Перегляньте відеоуроки.
2. Прочитайте в підручнику про твір-роздум (ст. 127).
3. Запишіть у зошит схему будови тексту твору-роздуму.
4. Виконайте вправу 267 (перепишіть текст, дайте назву тексту).


23 квітня

Урок мовленнєвого розвитку.

 Письмовий твір-роздум на тему, пов'язану з життєвим досвідом учнів, у художньому стилі.


1. Перегляньте відеоуроки.
2. Прочитайте в підручнику про твір-роздум (ст. 127).
3. Запишіть у зошит пам'ятку "Як писати твір-роздум".
4. Виконайте вправу 269 : напишіть твір-роздум на одну із запропонованих тем:

"Чому людина має бути чемною",

"Чому потрібно захищати слабших",

"Чому потрібно вивчати іноземну мову".


Українська література

21 квітня

Урок виразного читання.

Читання прозового уривка з оповідання "Дивак".

1. Прослухайте аудіокнигу.
2. Прочитайте вголос оповідання Григора Тютюнника "Дивак".
3. Визначте тему та ідею твору, запишіть у зошит.
4. Намалюйте ілюстрацію до твору АБО напишіть власну версію закінчення оповідання.
5. Виконайте тестові завдання. 
Домашнє завдання активне до  21 квітня 20:00 ред.
Код доступу 1622433 використати цей код,
відкривши посилання    join.naurok.ua

22 квітня

Микола Вінграновський. Основні відомості про письменника. "Сіроманець". Захоплива і драматична історія про хлопчика і вовка як приклад гармонії людини і природи. Гуманізм повісті.

Микола Вінграновський "Сіроманець" (Частина І із ІІ)


1. Перегляньте відеоматеріали.
2. Прочитайте в підручнику про Миколу Вінграновського.
3. Прочитайте повість "Сіроманець" (І і ІІ частини).
4. Складіть і запишіть план твору.

ІV тиждень навчання

12.04.-16.04.

Українська мова

12 квітня

Однорідні члени речення.

Звертання. Вставні слова та сполучення слів. 

Тренувальні вправи.






1. Перегляньте відеоматеріали.
2. Повторіть правила ( параграфи 38-41).
3. Виконайте вправи 463, 487.
4. Виконайте  тестові завдання.
 Домашнє завдання активне   до  13 квітня 20:00 ред.
Код доступу 2082561 використати цей код,
відкривши посилання     join.naurok.ua

14 квітня

Контрольна робота. Речення з однорідними членами. 

Звертання. Вставні слова (тестування)

Виконайте тестові завдання в режимі реального часу.

Завдання активне    до  14 квітня 16:00 ред.
Код доступу 3214926     використати цей код,
відкривши посилання     join.naurok.ua
Домашнє завдання:



1. Повторіть правила ( параграфи 38-41).
2. Вивчіть порядок синтаксичного розбору простого речення.
3. Виконайте вправу 486.

16 квітня

Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв'язком


1. Перегляньте відеоурок Всеукраїнської школи онлайн.

2. Вивчіть правила ( параграф 42).
3. Виконайте вправу 499.
4. Виконайте тестові завдання.
Домашнє завдання активне до  18 квітня 20:00 ред.
Код доступу 6109499 використати цей код,
відкривши посилання   join.naurok.ua.

Українська література

14 квітня

Григір Тютюнник. Коротко про письменника.

"Дивак". Ідея неповторності й багатства внутрішнього світу людини.

Паралельність і єдність двох світів - природи і людини, зображені в оповіданні.


1. Перегляньте відеоматеріали.
2. Прочитайте в підручнику про Григора Тютюнника.
3. Підготуйте виразне читання оповідання "Дивак".
4. Скласти і записати план твору.

15 квітня

Допитливий, чуйний. добрий хлопчик Олесь, його жага пізнати загадковий світ природи, уміння фантазувати, уявляти. Гідна поведінка Олеся як позиція особистості.

1. Перегляньте відеоматеріали.
2. Знати зміст  оповідання "Дивак".
3. Підготуйте читання прозового уривка з оповідання "Дивак".
4. Виконайте тестові завдання.
Домашнє завдання активне   до  16 квітня 20:00 ред.
Код доступу 8123130  використати цей код,
відкривши посилання    join.naurok.ua


ІІІ тиждень навчання

05.04.-09.04.

5 квітня

Виділення вставних слів на письмі комами

1. Перегляньте відеоурок Всеукраїнської школи онлайн.

2. Вивчіть правила ( параграф 41).
3. Запишіть вставні слова в зошит зі сторінки 206.

4. Виконайте вправу 486 і тестові завдання.
Домашнє завдання активне до  5 квітня 20:00 ред.
Код доступу 7774330  використати цей код,
відкривши посилання    join.naurok.ua.


6 квітня

Складання інформаційного повідомлення до шкільного вебсайта про цікавий випадок із життя класу (з використанням вставних слів і словосполучень)

Кожна освічена людина повинна вміти чітко, ясно, цікаво, грамотно викласти інформацію для публічного доступу, показавши тим самим свою громадянську позицію. Для учнів це і замітка для шкільної стіннівки, шкільного вебсайту та інших ЗМІ. Сьогодні ми побудемо журналістами або блогерами.

Замітка інформаційного характеру — це повідомлення, допис у газету про якусь подію, що може зацікавити багатьох. Коротке повідомлення, уміщене в газеті серед подібних інших, не має заголовка.

Більший за обсягом допис містить не лише інформацію про подію, а й висловлене ставлення автора. Така інформаційна замітка має заголовок, що привертає увагу читачів до повідомлення.

1. Прочитайте інформацію на ст.165.

2. Прочитайте з метою ознайомлення текст вправи 375.

3. Виконайте вправу 378 (напишіть замітку до шкільного вебсайта про цікавий випадок із життя класу (з використанням вставних слів і словосполучень).  

7 квітня

Урок мовленнєвого розвитку.

Ділові папери. Оформлення конверта (або адреси на поштовій листівці)


1. Перегляньте відеоурок Всеукраїнської школи онлайн.

2. Прочитайте правила в підручнику ( ст. 211, 213).

3. Виконайте вправу 494. (оформіть і підпишіть конверт).


9 квітня

Урок мовленнєвого розвитку.

Лист до рідної людини з використанням звертань і вставних слів.

1. Перегляньте навчальне відео.
2. Ознайомтеся з пам'яткою "Як писати листи".
3. Виконайте вправу 492 (напишіть лист рідній людині).

Українська література

7 квітня

Максим Рильський. Основні відомості про поета.

Краса рідної природи й відтворення її засобами поетичної мови. "Дощ" (Блакитний, довгожданий...").



1. Перегляньте відеоматеріали.
2. Прочитайте в підручнику про М.Рильського.
3. Підготуйте виразне читання поезії "Дощ".
4. Виконайте тестові завдання. 
Домашнє завдання активне до  7 квітня 20:00 ред.
Код доступу 1058869 використати цей код,
відкривши посилання  join.naurok.ua.


8 квітня

Єдність людини і природи, зв'язок між станом людської душі та довкіллям. "Осінь-маляр із палітрою пишною...".


1.  Перегляньте відеоматеріали.
2.  Підготуйте виразне читання поезії  "Осінь-маляр із палітрою пишною...".
3.  Виконайте тестові завдання. 
Домашнє завдання активне   до  9 квітня 20:00 ред.
Код доступу 7097322  використати цей код,
відкривши посилання   join.naurok.ua.







ІІ тиждень навчання

29.03.-02.04.2021 р.

29 березня

Звертання. Непоширені й поширені звертання.

Розділові знаки при звертанні (повторення)


1. Перегляньте відеоурок Всеукраїнської школи онлайн..
2. Прочитайте параграф 40.
3. Запишіть правила в зошит зі сторінок 202-203.
4. Виконайте вправи 475, 476.

31 березня

Урок мовленнєвого розвитку.

Докладний письмовий переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму, що містить однорідні члени речення

1. Перегляньте відеоурок.
2. Уважно прочитайте текст "Непросто жити на світі" (вправа 458).
3. Складіть план тексту і запишіть у зошит.
4. Напишіть докладний письмовий переказ тексту "Непросто жити на світі" за складеним планом.                                 

, 1 квітня

Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами та сполученнями слів (практично)


1. Перегляньте відеоурок Всеукраїнської школи онлайн..
2. Прочитайте параграф 41.
3. Запишіть вставні слова в зошит зі сторінки 206.

4. Виконайте вправу 482 і тестові завдання.
Домашнє завдання активне до  4 квітня 20:00 ред.
Код доступу 7039022  використати цей код,
відкривши посилання  join.naurok.ua
Домашнє завдання активне  до  4 квітня 20:00 ред.
Код доступу 8435339  використати цей код,
відкривши посилання   join.naurok.ua

І тиждень навчання

22.03. - 26.03.2021 р.

22 березня

Узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами. 

Двокрапка при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами.

Тренувальні вправи


1. Перегляньте відеоурок Всеукраїнської школи онлайн..
2. Прочитайте параграф 39.
3. Запишіть правила в зошит зі сторінки 199.
4. Виконайте вправи 462, 463.

24 березня

Тире при узагальнювальних словах у реченнях із однорідними членами


1. Перегляньте відеоурок.
2. Повторіть правила (параграф 39).
3. Виконайте вправу 465.
4. Виконайте тестові завдання.
Домашнє завдання активне    до  25 березня 20:00 ред.
Код доступу 9633982 використати цей код,
відкривши посилання     join.naurok.ua

26 березня

Розділові знаки в реченнях із однорідними членами.

Тренувальні вправи

На цьому уроці Ви зможете поглибити знання про однорідні члени речення, удосконалити вміння знаходити узагальнювальні слова при них, засвоїте правила вживання розділових знаків при узагальнювальних словах, навчитеся пояснювати розділові знаки в реченнях з однорідними членами за допомогою пунктуаційних правил.


Українська література

ІІ тиждень навчання

29.03.-02.04.2021 р.

31 березня

Євген Гуцало. Основні відомості про письменника.

Вічне протистояння добра і зла - наскрізна тема світового мистецтва.

Порушення цієї теми в оповіданні "Лось".



1. Перегляньте відеоурок і буктрейлер.
2. Прочитайте ВГОЛОС оповідання Є.Гуцала "Лось" (ст.203-210).
3. Підготуйте до виразного читання оповідання.
4. Складіть і запишіть план твору.

1 квітня

Співчуття, милосердя - шлях до перемоги добра. 

Образи хлопчиків, їхня невідступність у захисті гуманних переконань


1. Прослухайте аудіокнигу.
2. Прочитайте про оповідання (ст.210).
3. Запишіть правила в зошит.
4. Придумайте своє завершення оповідання.
4. Виконайте тестові завдання.
Домашнє завдання активне, необхідно виконати до
  1 квітня 20:00 ред.
Код доступу 4818020, використати цей код,
відкривши посилання   join.naurok.ua
 

22.03. - 26.03

24 березня

"Гаї шумлять...",  "Блакить мою душу обвіяла...". 

Мелодійність віршів Павла Тичини

The Doox - Гаї Шумлять (Lyric Video)

The Dоох - український етно-рок колектив. Це новий фолк в цікавій сопілково-драйвовій обробці. Унікальне на українській фолк-рок сцені поєднання чоловічого і жіночого "народних" голосів з басами гітар. На музику групи покладені пісні з усіх куточків України. Музиканти прагнуть осучаснити народний фольклор і таким чином познайомити слухачів із українським колоритом.


У цьому відеоуроці знайомимось із поетом Павлом Григоровичем Тичиною; складаємо паспорти творів "Не бував ти у наших краях", "Гаї шумлять" та "Блакить мою душу обвіяла"; згадуємо поняття "ліричний герой".

Павло Тичина та його поезія "Не бував ти у наших краях". Відеоурок з української літератури 


1. Перегляньте відеоурок та відеопоезію.
2. Прочитайте вірші П.Тичини.
3. Підготуйте до виразного читання  напам'ять одного із віршів П.Тичини.
4. Виконайте тестові завдання.
Домашнє завдання активне до  24 березня 20:00 ред.
Код доступу 5103489 використати цей код,
відкривши посилання join.naurok.ua

25 березня

Урок виразного читання.

Читання ліричних творів  Павла Тичини

Павло Тичина "Десь на дні мого серця..."



Павло Тичина. Гаї шумлять

 


Павло Тичина «Не бував ти у наших краях»


Блакить мою душу обвіялa


1. Напишіть  власний вірш за мотивами творів П. Тичини.

2. Прочитайте оповідання Евгена Гуцала "Лось".
3. Складіть і запишіть план оповідання "Лось".

Коментарі

Популярні публікації