Весняна дистанційна школа. ІV чверть. 10-А, 10-Б класи


VІ тиждень навчання

 УКРАЇНСЬКА МОВА

26.04. - 30.04

10-А (29.04)

10-Б (26.04)

Практична риторика.

Суперечка як вид комунікації.

Різновиди суперечок.


Суперечка - теж мистецтво!


1. Перегляньте відеоуроки.
2. Прочитайте та вивчіть матеріал підручника (параграфи 59-60).
3. Запишіть у зошит основні правила.
4. Виконайте вправу 7 на ст.189.
5. Виконайте тестові завдання.
Домашнє завдання активне   до  29 квітня 20:00 ред.
Код доступу 1928065  використати цей код,
відкривши посилання join.naurok.ua




10-А (30.04)

10-Б (29.04)

Правила ведення суперечки.

Аргументи й докази

1. Перегляньте відеоурок Всеукраїнської школи онлайн.
2. Прочитайте та вивчіть матеріал підручника (параграфи 61-62).
3. Запишіть у зошит основні правила.
4. Виконайте вправу 7 на ст.193.
5. Виконайте тестові завдання.
Домашнє завдання активне  до  30 квітня 20:00 ред.
Код доступу 3535771 використати цей код,
відкривши посилання   join.naurok.ua


УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

10-А (28.04)

10-Б (27.04)

Микола Вороний. Коротко про митця і творчість.

М. Вороний - ідеолого модернізації української літератури. 

Естетична програма митця.



1. Перегляньте відеоурок Всеукраїнської школи онлайн.

2. Підготуйте розповідь про життя і творчість М. Вороного.

4. Виконайте тестові завдання.
 Домашнє завдання активне  до  28 квітня 20:00 ред.
Код доступу 1734417   використати цей код,
відкривши посилання    join.naurok.ua

10-А ,10-Б (30.04)

Єдність краси природи і мистецтва, образотворчі засоби в поезії  ("Блакитна Панна").




1. Перегляньте відеоматеріали.

2. Підготуйте літературний паспорт поезії  "Блакитна Панна". 
3. Вивчіть вірш напам'ять.

4. Виконайте тестові завдання.
Домашнє завдання активне    до  30 квітня 20:00 ред.
Код доступу 8634080 використати цей код,
відкривши посилання    join.naurok.ua




V тиждень навчання

 УКРАЇНСЬКА МОВА

19.04. - 23.04

10-А (22.04)

10-Б (19.04)

Урок розвитку зв'язного мовлення.

Написання есея з проблемного питання 

"Якщо немає професій із великим майбутнім, то чи є професіонали з великим майбутнім?" (10-Б)

«Право,свобода, відповідальність у творчості 

українських поетів і прозаїків» (10-А)


1. Перегляньте відеоматеріали. 

2. Законспектуйте в зошит теоретичний матеріал (види, структура, вимоги до написання есе).

3. Прочитайте текст.

Серед сучасної молоді часто побутує думка про те, що багато професій вважають непрестижними й неперспективними. Натомість дуже відчутним став брак кадрів у багатьох професійних сферах, зокрема медицині, будівництві. виробництві тощо. І це може бути підказкою для тих, хто намагається знайти затребувану спеціальність і стати визнаним професіоналом.
Психологи у сфері професійної діяльності стверджують, що незалежно від вибору покликання існують чинники успіху в професійній діяльності: мотивованість, стресостійкість, професійна майстерність.

Зважаючи на цю інформацію, надайте розгорнуту письмову відповідь на проблемне питання.

Якщо немає професій із великим майбутнім, то чи є професіонали з великим майбутнім?


10-А (23.04)

10-Б (22.04)

Урок розвитку зв'язного мовлення.

"Якщо немає професій із великим майбутнім, то чи є професіонали з великим майбутнім?" (10-Б)

«Право,свобода, відповідальність у творчості 

українських поетів і прозаїків» (10-А)


1. Перегляньте відеоматеріали.
2. Напишіть есе.


 УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

10-А (21.04)

10-Б (20.04)

Природа і людина у творі. 

Неоромантичне ствердження духовної сутності людини, її творчих можливостей. 

Конфлікт між буденним життям і високими пориваннями душі особистості, дійсністю і мрією.

1. Перегляньте відеоурок Всеукраїнської школи онлайн.
2. Підготуйте літературний паспорт драми-феєрії.
3. Виконайте тестові завдання. 
Домашнє завдання активне  до  21 квітня 20:00 ред.
Код доступу 6171439    використати цей код,
відкривши посилання   join.naurok.ua.

10-А , 10-Б (23.04)

Урок мовленнєвого розвитку. 

Написання асоціативного етюду, викликаного певним художнім образом.








ІV тиждень навчання

 УКРАЇНСЬКА МОВА

12.04. - 16.04.

10-А (15.04)

10-Б (12.04)

Особливості кличного відмінка.


1. Перегляньте відеоурок Всеукраїнської школи онлайн.
2. Прочитайте та вивчіть матеріал підручника (параграфи 55-56).
3. Запишіть у зошит основні правила.
4. Виконайте вправу 7 на ст.178.
5. Виконайте тестові завдання.
 Домашнє завдання активне    Задане для 10-Б
Завдання необхідно виконати до  12 квітня 20:00 ред.
Код доступу 1266310 використати цей код,
відкривши посилання  join.naurok.ua

Домашнє завдання активне для 10-А  Щоб  доєднатися 

За   посиланням https://vseosvita.ua/go 

введіть код:  snh403

або

Перейдіть за посиланням:https://vseosvita.ua/test/start/snh403







10-А (16.04)

10-Б (15.04)

Творення й відмінювання чоловічих і жіночих імен по батькові
1. Перегляньте відеоурок Всеукраїнської школи онлайн.
2. Прочитайте та вивчіть матеріал підручника (параграфи 57-58).
3. Запишіть у зошит основні правила.
4. Виконайте вправу 7 на ст.183.
5. Виконайте тестові завдання.
Домашнє завдання активне виконати до  15 квітня 20:00 ред.
Код доступу 8254271 використати цей код,
відкривши посилання      join.naurok.ua


ФАКУЛЬТАТИВ із української мови

10-А (16.04)

10-Б (13.04)

Закінчення іменників ІІІ відміни в орудному відмінку

1. Перегляньте відеоурок Всеукраїнської школи онлайн.

2. Прочитайте та вивчіть матеріал підручника (параграфи 52-53, ст. 168).
3. Запишіть у зошит основні правила.
4. Виконайте вправу 4 на ст.168.
5. Виконайте тестові завдання. 
Завдання активне до  13 квітня 10:00 ред.
Код доступу 4839995 використати цей код,
відкривши посилання join.naurok.ua

Завдання для учнів 10-А класу триватиме з 08:30 до 09615. Щоб доєднатися

За посиланням https://vseosvita.ua/go введіть код:  dmj958

або

Перейдіть за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/dmj958









УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

10-А (14.04.)

10-Б (13.04.)

Драма-феєрія "Лісова пісня". Фольклорно-міфологічна основа сюжету.


1. Перегляньте відеоурок Всеукраїнської школи онлайн.

2. Прочитайте драму-феєрію "Лісова пісня".
3. Запишіть у зошит визначення терміна "драма-феєрія".
4. ВИВЧІТЬ напам'ять останній монолог Мавки. 
4. Виконайте тестові завдання.
 Домашнє завдання активне виконати до  14 квітня 20:00 ред.
Код доступу 1979686  використати цей код,
відкривши посилання  join.naurok.ua.

10-А (16.04.)

10-Б (16.04.)

Символічність образів Мавки і дядька Лева - уособлення духовності і краси.

Мати Лукаша й Килина - антиподи головної героїні. Симбіоз високої духовності й буденного прагматизму в образі Лукаша.


1. Перегляньте відеоурок Всеукраїнської школи онлайн.

2. Підготуйте літературний паспорт  драми-феєрії "Лісова пісня".
3. Запишіть у зошит визначення терміна "драма-феєрія".

4. Виконайте тестові завдання.
Домашнє завдання активне   до  16 квітня 20:00 ред.
Код доступу 3092270    використати цей код,
відкривши посилання   join.naurok.ua.

ІІІ тиждень навчання

05.04. - 09.04.

10-А (08.04)

10-Б (05.04.)

Закінчення іменників чоловічого роду ІІ відміни в родовому відмінку



Немає вітрА чи вітрУ? Іменники в родовому відмінку. Асоціативна пам'ять. Українська мова. ЗНО


1. Перегляньте відеоурок Всеукраїнської школи онлайн та інші відеоматеріали.
2. Вивчіть матеріал підручника (параграф 54).
3. Запишіть у зошит основні правила.
4. Виконайте вправу 7 на ст.174.
5. Виконайте тестові завдання.
Домашнє завдання активне  Задане для 10-Б
Завдання необхідно виконати до  5 квітня 20:00 ред.
Код доступу 1849688  використати цей код,
відкривши посилання   join.naurok.ua

Домашнє завдання для 10-А активне. Щоб доєднатися За посиланням https://vseosvita.ua/go

 введіть код:  svq225


або  Перейдіть за посиланням:   https://vseosvita.ua/test/start/svq225






10-А (09.04.)

10-Б (08.04.)

Закінчення іменників чоловічого роду ІІ відміни в давальному, знахідному й місцевому відмінках



1. Перегляньте відеоурок Всеукраїнської школи онлайн та інші відеоматеріали.
2. Вивчіть матеріал підручника (ст.167).
3. Запишіть у зошит паралельні закінчення іменників.
4. Виконайте вправу 4 на ст.168 (переписати речення, уставивши пропущені літери; підкресліть граматичні основи й розставте розділові знаки). 

5. Виконайте тестові завдання.
Домашнє завдання активне  до  8 квітня 20:00 ред.
Код доступу 5762533  використати цей код,
відкривши посилання    join.naurok.ua

 Домашнє завдання активне для учнів 10-А, 10-Б класів.
 Завдання необхідно виконати до  11 квітня 20:00 ред.
Код доступу 5944109  використати цейкод,
відкривши посилання   join.naurok.ua
                 
ФАКУЛЬТАТИВ 
із української мови

10-А (09.04.)

10-Б (06.04.)

Правопис закінчень окремих відмінків іменника





1. Перегляньте відеоматеріали.
2. Законспектуйте в зошит правила написання закінчень окремих відмінкових форм.
3. Виконайте тестові завдання.Щоб доєднатися за посиланням https://vseosvita.ua/go 
введіть код:  zwz282

або  Перейдіть за посиланням:

https://vseosvita.ua/test/start/zwz282

Домашнє завдання активне до  9 квітня 20:00 ред.










































УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

10-А (07.04.)

10-Б (06.04.)

"Contra spem spero!" як світоглядна декларація сильної, вольової особистості. 

Призначення поета й поезії, мужність ліричної героїні. автобіографічні мотиви ("Слово, чому ти не твердая криця?..")

"Contra spem spero!" у виконанні учениці 10-Б класу Остапчук Яни





1. Перегляньте відеоурок Всеукраїнської школи онлайн, відеоматеріали.
2. Прочитайте поезії Лесі Українки. 
3. Підготуйте літературний паспорт твору "Слово, чому ти не твердая криця?" 
4. Виконайте тестові завдання.
 Домашнє завдання активне до  7 квітня 20:00 ред.
Код доступу 4475356 використати цей код,
відкривши посилання  join.naurok.ua

10-А. 10-Б (09.04.)

Відданість своїм мріям, наполегливе прагнення до мети ("Мріє, не зрадь").

Зображення повені людських почуттів у вірші "Стояла я і слухала весну..."


1. Перегляньте відеоматеріали.
2. Прочитайте про Лесю Українку в підручнику. 
3. Підготуйте літературний паспорт твору "Стояла я і слухала весну..."

4. Виконайте тестові завдання.  
Домашнє завдання активне   до  9 квітня 20:00 ред.
Код доступу 2591030  використати цей код,
відкривши посилання   join.naurok.ua


ІІ тиждень навчання

29.03.- 02.04.2021 р.

10-А (01.04)

10-Б (29.03.)

Урок мовленнєвого розвитку. 

Складання розповіді про подорож Україною або світом із зазначенням назв мешканців відвіданих місць

Україна з неба • Ukraïner

Визначні місця України




Неймовірне відео про красу української землі

                                           Найдивовижніші місця України 


1. Переглянути відеоматеріали.

2.Підготувати розповідь про подорож Україною або світом із зазначенням назв мешканців відвіданих місць.


10-А (02.04)

10-Б (01.04.)

Складні випадки відмінювання іменника.

Закінчення іменників І відміни



Складні випадки відмінювання іменників. Закінчення іменників І відміни в орудному відмінку


1. Перегляньте відеоуроки Всеукраїнської школи онлайн.
2. Прочитайте та вивчіть матеріал підручника (параграфи 52-53).
3. Запишіть у зошит основні правила.
4. Виконайте вправу 7 на ст.170.
5. Виконайте тестові завдання.
Домашнє завдання активне до 1 квітня 20:00 ред.
Код доступу 6342615  використати цей код,
відкривши посилання   join.naurok.ua
Домашнє завдання активне до 4 квітня 20:00 ред.
Код доступу 2744669 використати цей код,
відкривши посилання   join.naurok.ua




І тиждень навчання

22.03.-26.03.2021 р.

10-Б (22.03)

10-А (25.03)

Морфологічна норма

Іменник. Рід іменників.


1. Перегляньте відеоурок Всеукраїнської школи онлайн.
2. Прочитайте та вивчіть матеріал підручника (параграфи 48-49 ).
3. Запишіть правила в зошит.
4. Виконайте вправу 7 на ст.160.
5. Виконайте тестові завдання.
Домашнє завдання активне     Задане для 10-Б
Завдання необхідно виконати до  22 березня 20:00 ред.
Код доступу 3128128 використати цей код,
відкривши посилання join.naurok.ua
Домашнє завдання активне    Задане для  10-А
Завдання необхідно виконати до  25 березня 20:00 ред.
Код доступу 2200191    використати цей   код,  відкривши посилання  join.naurok.ua





10-Б (25.03.)

10-А (26.03)

Іменники, що мають форму однини АБО множини

Число іменників.Іменники, що вживаються в обох числових формах.

Дніпро – він чи воно? – експрес-урок



1. Перегляньте відеоурок Всеукраїнської школи онлайн.
2. Вивчіть матеріал підручника (параграф 50).
3. Запишіть правила в зошит.
4. Виконайте вправу 7 на ст.165 (1,2).
5. 10-Б. Виконайте тестові завдання в режимі реального часуКод доступу 5346711

ФАКУЛЬТАТИВ із української мови

10-А (26.03)

10-Б (23.03)

Правопис складних і складених слів.



Аудіювання науково-популярного тексту

ЛЕСЯ УКРАЇНКА. 150 років самотності / Таємне вінчання | "Машина часу"



Леся Українка - бунтарка, яка не корилася власній долі



Незважаючи на те, що з творчістю найвідомішої української поетеси Лесі Українки ми знайомимося ще в дитинстві, насправді знаємо про неї дуже мало. Тому пропонуємо вашій увазі другий випуск рубрики "Обличчя на купюрах" про Лесю Українку.

1. Виконайте тестові завдання.

 Завдання для 10-Б активне до  23 березня 10:00 ред.

Код доступу 3947680  використати цей код,

відкривши посилання      join.naurok.ua

Домашнє завдання активне для 10-А  до  25 березня 20:00 ред.
Код доступу 7611981    використати цей код,
відкривши посилання   join.naurok.ua




2. Підготуйте усний переказ тексту "Леся Українка - бунтарка, яка не корилася власній долі".


 УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

ІІ тиждень навчання

29.03.- 02.04.2021 р.

10-Б (30.03.)

10-А (31.03.)

Образне слово поетичного модернізму.

 Альманах "З-над хмар і з долин", угрупування "Молода муза" - зв'язок із зарубіжною літературою, "нова" драма на межі століть


Презентація на тему: "Модернізм як мистецьке явище"


1. Перегляньте відеоматеріали.
2. Підготуйте конспект за презентацією.
3. Підготуйте розповідь про Лесю Українку.


10-А, 10-Б (02.04.)
Леся Українка (Лариса Косач).
Життєвий і творчий шлях.
Роль родини, культурного оточення й самоосвіти у формуванні світобачення письменниці.
Збірка поезій "На крилах пісень"


1. Перегляньте відеоматеріали.
2. Прочитайте про Лесю Українку в підручнику. 
3. Підготуйте літературний паспорт твору "Слово, чому ти не твердая криця?" 
4. Виконайте тестові завдання. 
Домашнє завдання активне  до  2 квітня 20:00 ред.
Код доступу 2138015  використати цей код,
відкривши посилання   join.naurok.ua

І тиждень навчання

22.03.-26.03.2021 р.

10-А (24.03)

10-Б (23.03)

Образ панни (Мусі) - утілення ідеї вічної жіночності, краси.

Імпресіонізм новели.

Значення літературно-художньої спадщини В.Винниченка



Пропонуємо послухати уривок із імпресіоністичної новели Володимира Винниченка "Момент". У новелі поєднались реалістичне змалювання дійсності й філософський підтекст про плинність життя, про щастя людини, про мить як частинку вічності. Події розгортаються навесні, коли «кохалося поле, шепотіло, цілувалось...з небом, з вітром, сонцем. Пахло ростом, народженням, щастям руху і життя, змістом сущого».

1. Перегляньте відеоматеріали.
2. Прочитайте новелу "Момент".
3. Підготуйте літературний паспорт твору.
4. Виконайте тестові завдання.
Домашнє завдання активне
Задане для 10-А. Завдання необхідно виконати до  24 березня 20:00 ред.
Код доступу 6130647  використати цей код,
відкривши посилання   join.naurok.ua

10-А (26.03)

10-Б (26.03)

Контрольна робота. 

Творчість В.Стефаника, В.Винниченка

(тестування в режимі реального часу)






Коментарі

  1. Відповіді
    1. Яночко! Дякую за рекомендацію. Дійсно, дуже гарне відео! Ще й звучить пісня Святослава Вакарчука))) Яка ж наша рідна Україна різнобарвна та різноманітна!

      Видалити
  2. «Contra spem spero!»
    https://youtu.be/PqRg51FW68g

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні публікації