Сергій Губерначук. Роздуми про Україну (зі збірки "Дай, я буду таким, як хочу...")


Сергій Губерначук
РОЗДУМИ ПРО УКРАЇНУ
(зі збірки "Дай, я буду таким, як хочу...")​

 

* * *
Скинь пір’я старе і ще вище злітай – 
сиґналь попри космос: "Хвала Україні!"

* * *
Україно, Божий раю!

* * *
До України крок лише один 
з усіх її вершин, з усіх глибин!

 



 

* * *
Моя пташина Україно, 
я до тебе пригорнусь чолом.

* * *
Україну я цілую у Дніпро!

* * *
Переступи через грань протиріч –
і розцвітає вже інша країна, 
збочена воля – далеко не Січ,
не Україна це! Неукраїна!

* * *
В Україні у митцях – увесь народ.

 



 

* * *
Жовта пшениця, блакитне небо. 
Жовте сонце, блакитне море. 
Жовті леви, блакитні гори… 
Україні вони не треба?

* * *
Краща країна починається 
з кращих нас.

* * *
Цінуйте Україну!

 



 

* * *
Українці! Українці!
Брати!
Поверніться! Поверніться!
У хати!
Не виходьте, не виходьте 
у двір!
Не знаходьте, не знаходьте
сокир!
Не рубайте, не рубайте 
кінці!
Українці і ті і ці!

* * *
Ми наш рід, наш нарід стережем щоднини,
щоб завжди в Україні була – Україна!

* * *
Проріжмо путь на вільний шлях!
За нами наші діти йтимуть.
Єдино-український стяг
нестимуть!

 



 

* * *
Побудуєм сходи
з каменів і скла.
Хай пройдуть народи
вище й вище зла.

* * *
Уставаймо з колін! 
Розпрягаймо свій спів. 
Україну єднаймо, 
шануймося!

 



 

* * *
Скажіть мені, рідні мої Українці,
я́к хочете щастя?
Я дам вам причастя
з горобинової брості,
щоб не ломило кості,
щоб робота йшла з душі
у правші і лівші,
щоб на пісню виходив труд…

* * *

Україно рідна..!
 
Україно рідна,
Вкраїно моя,
люблю тебе щиро,
милая земля!
 
Ліси, степи, луки,
і Дніпро реве,
ні за які муки
не віддам тебе…

* * *
Боже! Благослови Україну. 
Благослови мою землю. 
Благослови навіки!

 


Коментарі

Популярні публікації