Дистанційне навчання. 10-Б клас

Українська мова

Завдання для 10-Б класу

06.04 – 10.04
     1. "Українська мова" О.Авраменка (параграф 48).       Виконати вправу 7.


      2. Опрацювати тему "Іменник. Рід іменника" (параграф 49).
      3.  Переглянути відеоурок " Іменник"( відтворити в зошиті схеми).
4. Виконати вправу 7

      
13.04 – 17.04
       І 1. Повторити 
         - іменники чоловічого та жіночого роду, що означають назви людей за діяльністю;
         - іменники спільного і подвійного роду;
         - складні випадки узгодження роду іменників типу кір, дріб, біль, нежить, пил, степ, ступінь, путь та ін. з іншими частинами мови;
         - визначення роду невідмінюваних іменників та абревіатур, правила вживання їх.
      2. Виконати тестові завдання з теми "Іменник" За посиланням https://vseosvita.ua/go введіть код: jns650      або     Перейдіть за посиланням:    https://vseosvita.ua/test/start/jns650
      3. Опрацювати тему з практичної риторики "Види суперечок";
        - укласти пам'ятку учаснику суперечки.
21.04 – 24.04



























































        
         1. Повторити 
       - закінчення іменників чоловічого роду ІІ відміни в родовому відмінку
       - відмінкові закінчення іменників з конкретним та абстрактним значенням (терміна – терміну, феномена – феномену);
      - складні випадки відмінювання іменників. Закінчення іменників ІІІ відміни в орудному відмінку. Словозміна іменників ІV відміни
       2. Повторити теми "Іменні частини мови", " Прикметник. Ступені порівняння прикметника","Займенник", "Числівник"
      3. Виконати тестові завдання: Код доступу 811297
використати цей код,   відкривши посилання    join.naurok.ua
4. Прочитати параграф 50-51, виконати вправу 7(1,2).

5. Переглянути відеокурс
27.04.- 30.04. 





































04.05.-08.05.




























12.05.-15.05.
























18.05.-22.05.


















25.05.-29.05.


    
1. Повторити тему "Числівник". переглянути відеоуроки:




2. Виконати тестові завдання  (до  29 квітня 15:00)
 - Код доступу 295374 ( для тих, хто не виконав попередній)
- Код доступу 502667      
 Код доступу 423212
 використати ці коди   відкривши посилання       join.naurok.ua




1. Повторити вивчене з теми "Морфологічна норма".

 Морфологічна норма. Морфологічна помилка. Іменник. Рід іменників



2. Виконати завдання самостійної роботи з теми "Морфологічна норма"
Домашнє завдання активне
Завдання необхідно виконати до  8 травня 15:00 
Код доступу 646588,  використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua
3. Написати контрольне есе за змістом висловів народної мудрості на одну з тем: «У нашому роду нема переводу», «Книга – морська глибина, то почерпни аж до дна»«Міцна сім’я – міцна держава».


1. Повторити вивчене з теми "Морфологічна норма".



2. Виконати завдання контрольної роботи з теми "Морфологічна норма"(тест)


Завдання необхідно виконати до  15 травня 15:00
Код доступу 730984,  використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua


Повторення, узагальнення та систематизація вивченого в 10-му класі.
1. Знати про практичну риторику.
2. Записати полемічні прийоми.

3. Переглянути експрес-урок української мови

.Як міцніше тримати увагу співрозмовника –


Мистецтво відповідати на запитання.
Повторення вивченого в ІІ семестрі


Українська література

06.04 – 10.04


У вівторок, 07.04. з
12.00. до 13.00. -
виразне читання вірша «Contra spem spero!»
НАПАМ'ЯТЬ



           1.Опрацювати в підручнику та інших джерелах тему "Неоромантизм як основа естетичної позиції Лесі Українки"(конспект).
     2. «Contra spem spero!» ( за минулий тиждень!)


      3.Переглянути фільм  «Леся Українка: «Без надії сподіваюсь!»
  
 4. Слово, чому ти не твердая криця…” , "Мріє, не зрадь", "Стояла я і слухала весну..."
13.04 – 17.04
        
        1. Знати зміст драми-феєрії "Лісова пісні", її фольклорно-міфологічну основу. символічність образів твору.
        2.  Вивчити напам'ять останній монолог Мавки.

        3. Подивитися фільм "Лісова пісня", написати відгук АБО провести дослідження "Лісова пісня": книга чи фільм?"                                                  


21.04 – 24.04

          1.Опрацювати в підручнику та інших джерелах тему "Життя Миколи Вороного.Творчість поета - перша  перша декларація ідей і форм символізму" (конспект);
       2. Опрацювати тему "Єдність краси природи і мистецтва, образотворчі засоби в поезії “Блакитна Панна” (літературний паспорт).
      3. Підготувати виразне читання  поезії “Блакитна Панна” напам’ять.
    4.Переглянути курс "Українська література в іменах". Микола Вороний.




27.04.- 30.04.     

 1. Ознайомитися з життям і творчістю Олександра Олеся (план АБО хронологічна таблиця).

      2. Прочитати вірші “З журбою радість обнялась...”," Чари ночі”,  підготувати літературні паспорти.
      3. Підготувати виразне читання поезій Олександра Олеся " Чари ночі”,  “О слово рідне! Орле скутий!..”(напам’ять)
       4. Виконати тестові завдання по творчості Лесі Українки і Миколи Вороного (до  29 квітня 15:00 ).
       - Код доступу 424074     
       Код доступу 984394    використати цей код, відкривши посилання  join.naurok.ua
    04.05.-08.05.
1. Прочитати вірші “О слово рідне! Орле скутий!..”, підготувати літературний паспорт.
           

     2. Підготувати виразне читання поезії Олександра Олеся  “О слово рідне! Орле скутий!..”(напам’ять)
    3. Виконати тестові завдання по творчості  О.Олеся
      Домашнє завдання активне
      Завдання необхідно виконати до  8 травня 15:00 
      Код доступу 316537, використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua

     12.05.-15.05.







18.05-22.05.














25.05.-29.05

1.Прочитати драматичний етюд Олександра Олеся “По дорозі в Казку”. Написати вільне есе "Дорога в Казку – символ духовних поривань до кращого життя".
2.Виконати контрольну роботу ( тестування) з теми "Творчість Лесі Українки, Миколи Вороного, Олександра Олеся".
Завдання необхідно виконати до  15 травня 15:00
Код доступу 437614, використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua

Повторення, узагальнення та систематизація вивченого в 10-му класі. 
Запрошую вас на конференцію : Zoom.

Тема: Повторення, узагальнення та систематизація вивченого в 10-му класі. 
Бесіда за змістом прочитаних творів. Робота з удосконаленими таблицями.
Час: 19 травня 2020 14:00.

Підключитися до конференції Zoom
https://us04web.zoom.us/j/74968250285?pwd=c05TdkhrZGlrSHVaYnpaN0lRNzMrZz09

Ідентифікатор конференції: 749 6825 0285
Пароль: 6RPUsN

Література рідного краю (віршовані твори)
Література рідного краю (прозові твори)

Повторення вивченого в ІІ семестрі.
Підсумковий урок.






Коментарі

Популярні публікації