Творча робота на тему: "Моя земля, мій рідний край".


Робота учениці 11-В класу
Гуренко Оксани
Літин, 2007 рік.



Моя земля, мій рідний край

Моя земля, мій рідний край:
Ліс, річка, парк, дубовий гай
 -Моя маленька Батьківщина,
Тут все знайоме й серцю миле.
І лише тут милують очі
Осінні ранки, літні ночі.
Своєю зачаровують красою
В цвіту дерева ранньою весною.
Тебе оспівують поети,
Присвячують тобі сонети.
Візьми перелічи лишень,
Скільки про тебе є пісень!
Ти голод пережив і війну,
 Напасть ворогів не одну.
Ти пережив, бо ніякі гармати
Не в силі твій дух подолати.
Чи заслужив такої долі,
Що стільки років у неволі,
Перед панами гнув ти спину
І їм корився без упину?
Чи заслужив ти, серце світу
(По всій землі твойого цвіту!)
Щоб над тобою так знущались,
Так по землі святій топтались?
Та завгодно було Богу,
Щоб ти пройшов таку дорогу.
І ти пройшов!.. Крізь дощ і сніг...
Ти вистояв! Ти переміг!
І вже не гуркотять гармати,
Вже не потрібно воювати,
І всюди спокій, мирне небо.
Хіба не цього було треба?
Хіба у боротьбі провівши стільки років,
Не заслужив ти на чеканий спокій?
За нього поплатився вже з горою
Дітьми своїми відплатив, собою!
Багато їх на полі бою


Наклали за свободу головою.
Низький уклін і вдяка їм безмежна
Завдяки їм Вкраїна - незалежна!
Пробив годинник і настав наш час,
Тепер усе залежить лиш від нас.
Я впевнена, заради тебе, краю,
Всі перешкоди на своїм шляху здолаю!




















Коментарі

Популярні публікації