Проєкт учнів 6-Б класу: морфологічно-математичний родовід із використанням дат народження членів родини.

  «Мій родовід» із використанням дат народження

членів родини
Так я люблю Україну!
Свою родину, свою сім'ю!
Мені є що втрачати, є кого любити,
І я сильно ціную те, що люблю!
Віктор Бронюк
НУШ - це насамперед школа, яка допомагає проявити та
створити себе, знайти улюблену сферу діяльності, але
вміти реалізувати себе в будь-якій із галузей людського
знання. Це школа, у якій тебе завжди вислухають та
підтримають, надихнуть на подальші звершення, це шлях
малих кроків довжиною в життя, від малого до великого.
Тож учні 6-Б класу впевнено торують свій мовознавчий шлях,
щодня досягаючи неабияких результатів.
У їхньому лінгвістичному кейсі на суперсучасній дошці
padlet з'явилося багато нових і креативних, цікавих і серйозних
мультимедійних проєктних робіт: презентації, фотоколажі,
буклети, мініжурнали, комікси, діаграми. Сфера захоплень
моїх шестикласників зростає разом із ними та поповнюється
новими доробками.
Дорогі діти! Шановні батьки! Запрошую вас до чергової
творчої співпраці, адже в нашій єдності - сила й ключ до
розуміння та досконалого вичерпного вивчення рідної мови.
Так, ми любимо Україну, свою сім'ю та родину!
Так, ми цінуємо те, що любимо!!!
Тож творчий тандем української мови та математики знайде
своє відображення в проєктній роботі   «Мій родовід» із використанням числівників - дат народження членів родини. 
Дякую за креатив та творчість, використання новітніх технологій на уроках словесності, за академічну доброчесність і патріотизм💙💛 

Made with Padlet

Коментарі

Популярні публікації