Зимова дистанційна школа 9-А клас

 Українська мова 

11.01. - 22.01.2021  

Складне речення

11.01. Складнопідрядне речення з кількома підрядними



1. Переглянути відеоуроки.
2. Вивчити правила в підручнику (параграф 26).
3. Виконати вправу з будиночком на ст.97;
- виписати з балади "Рибалка" складнопідрядне речення з кількома підрядними.

13.01. Розділові знаки у складнопідрядному реченні з кількома підрядними


1. Подивитися відеоурок.
2. Вивчити порядок синтаксичного розбору складнопідрядного речення (ст.97).
з. Виконати вправи 5,7 на ст. 96.
4. Виконати тестові завдання. 
Домашнє завдання активне
 необхідно виконати до  15 січня 15:00 
Код доступу 7236257 використати цей код, відкривши посилання  join.naurok.ua


18.01. Складнопідрядне речення з кількома підрядними ( тренувальні вправи).

1. Повторити вивчене з тем "Складнопідрядне речення", "Складнопідрядне речення з кількома підрядними".
2. Виписати з повісті "Тарас Бульба" приклади складнопідрядних речень із різними видами підрядних частин ( з означальною, з'ясувальною і всіма обставинними);
- вказати. які це речення;
- побудувати схеми цих речень.

20.01. Урок мовленнєвого розвитку. Письмовий есей.




                               Есе (есей) — художньо-публіцистичний жанр або вид творчої роботи з довільною композиційною побудовою. Дозволяє використовувати в побудові фраз різні прийоми, що підсилюють вплив на читацьке сприйняття: інверсію, антитезу, асоціативні ряди, метафоричні узагальнення, іронію та інші види іносказання. Заключна частина есе не завжди містить висновок.

  • В есе відбивається суб’єктивна авторська позиція щодо порушеної в темі проблеми. В есе доречне вживання припущень, риторичних питань, фразеологізмів. Вони надають мові експресивності й стилістичної виразності.
  • Формі есе властиво міркування з елементами аналізу.

Мета есе — спонукання читачів до роздумів.

          ПАМ’ЯТКА

«Правила написання креативного есе»

  1. Тільки позитивна мова (описувати краще те, що є, а не те, чого немає).
  2. Слова-зв’язки (вони допомагають плавно переходити з однієї частини до іншої).
  3. Різна структура речень. (Читати речення однакової структури нудно. Додайте кілька інверсій. Складіть речення різні завдовжки.)
  4. Зрозумілі слова. (Розумійте значення слів, які ви вживаєте в есе. Ви пишете, щоби вразити змістом, а не словниковим запасом. Вишуканість гарна, але в міру.)
  5. Різні слова (Використовуйте синоніми.)
  6. Лаконічність.
  7. Кожне слово важливе (без повторів; кожне речення має нести унікальний зміст).
  8. Активна життєва позиція.
  9. Домашнє завдання
  10. 1. Подивитися відеоуроки.
  11. 2. Прочитати теоретичний матеріал про есе.
  12. 3. Визначення термінів записати в зошит.
  13. 4. Написати есей із теми "Слово - бумеранг". 

Українська література 

11.01. Література українського романтизму (оглядово). Ідейно-художні особливості романтизму. Поети-романтики (Л. Боровиковський, П. Гулак-Артемовський, Є. Гребінка, М. Костомаров, А. Метлинський, В.Забіла, М. Петренко,           М. Шашкевич.

1. Подивитися відеоурок.
2. Прочитати матеріал у підручнику ст.135-139.
3. Написати конспект "Література українського романтизму".
4. Підготувати презентацію про одного з поетів-романтиків (на вибір, ст.137,138).

15.01. Петро Гулак-Артемовський. Балада "Рибалка". Вічна тема кохання. Засоби романтичного зображення. Фольклорна основа твору.

1. Подивитися відеоурок.
2. Прочитати в підручнику про П. Гулака-Артемовського (ст.140-143).
3. Дайте письмову відповідь на 5 питання на ст.143 (порівняльний аналіз творів "Рибалка"                П. Гулака-Артемовського і "Лорелей" Г. Гейне)  
АБО створіть і запишіть аудіо- , відеовірш "Рибалка".

Петро Гулак-Артемовський "Рибалка". Аудіо / відеовірш



18.01. Євген Гребінка. Вірш "Човен". Образ небезпечної морської плавби як уособлення життєвого шляху людини. Пісенна (романсова) лірика поета ("Ні, мамо, не можна нелюба любить", "Черные очи" та ін.). ТЛ: романс.



1. Прочитати про Євгена Гребінку в підручнику (ст. 144-146).
2. Зробити запис у робочому зошиті у зручній для вас формі (тексту, плану, таблиці, схеми).
3.  Створіть і запишіть аудіо- , відеовірш "Рибалка" АБО вивчіть вірш напам'ять.

22.01. Микола Гоголь. Творчість М.Гоголя, її місце на порубіжжі культур двох народів. Вираження глибини національного духу у творах прозаїка і драматурга. Українська історія та фольклор як їх джерело.

Микола Гоголь | Українці, що змінили світ

НЕВИГАДАНІ ІСТОРІЇ  (Микола Гоголь)




"ІСТОРІЯ, РОЗКАЗАНА З ЛЮБОВ'Ю" - Микола Гоголь. Виявляється, наш геніальний земляк сватався до справжньої принцеси.
.
1. Подивитися відеоматеріали про М.В. Гоголя.
2. Прочитати про письменника в підручнику ( ст.147-149).
3. Дати письмову відповідь на питання 9 на ст.148 (у вигляді таблиці записати основні події життя М. Гоголя).
4. Прочитати повість "Тарас Бульба".

Коментарі

Популярні публікації