Особливе свято - День матері

Мама! Найдорожче слово в світі.


Де б не був ти, що б ти не робив,

Назавжди вона твій шлях освітить

Ніжним серцем, відданим тобі!

   
     Сьогодні, у цей прекрасний травневий день, увесь світ вшановує Матір, одну-єдину, найдорожчу людину на землі, що дарує саме життя, можливість бачити цей прекрасний дивокрай, дихати, любити, творити. Усе найкраще в кожному із нас - від мами, її слова - то мудрий заповіт, її молитва - то святий оберіг.
     Тож найдорожчі, найрідніші, наймиліші наші матусі, приймайте щирі вітання від своїх талановитих, розумних, творчих діточок, учнів Літинської СЗШ І-ІІІ ст.№2.

Дорогі матусі, для вас лунає музичне вітання від колишньої учениці Літинської СЗШ І-ІІІ ст. №2 Мельничук Олександри.
А зараз, любі неньки, до вашої уваги робота творчих груп 10-Б класу.

Усіх матусь вітає зі святом учениця 9-А класу Кропивлянська Вікторія.

Вітання з Днем матері учениці 9- Б класу Харук Олесі.
До вашої уваги, дорогі матусі, привітання творчої групи 9-Б класу
Молитва за Матір, яку варто прочитати всім 10 травня
        О, Господи, допоможи моїй мамі, віджени геть усі її тривоги і печалі. Збережи її добре серце від душевних мук і спаси від усіх страждань. відведи від моєї мами всі недуги, тілесні і душевні, зціли від усіх хвороб. Будь милостивий, Боже, до моєї мами, зміцни її віру в Тебе і даруй надію. Заради Матері Твоєї, Пречистої Діви Богородиці, почуй благання моє.
      Не залишай, Господь, мою маму в бідах і труднощах без Свого захисту. Яви їй Свою благодать і зішли на неї безмежну милість. Ти завжди чуєш молитви мої, що йдуть від самого серця. Мама - це найдорожче, що є в мене. Прошу Тебе, мій Господь, про те, щоб я завжди була (був) вдячна (вдячний) за все, що вона робить для мене. Амінь!
        
Шановні, дорогі, прекрасні мами! Хай світлом і добром у мирі та радості відгукнуться в душах дітей ваші нескінченні турботи, безмежне терпіння, усеперемагаюча любов і героїчна відданість.

А чим особлива ваша мама, бабуся? 
Як ви думаєте, що може зробити вашу маму, бабусю щасливою?
Що б ви побажали своїй неньці у День матері?


Коментарі

  1. Дякую за приємні, теплі вітання))) Спасибі, Ольго Миколаївно, за кропітку працю не тільки над грамотністю наших дітей, але й чудовою режисурою становлення особистості, дорослості, що відгукується передзвоном людських цінностей у душах підлітків, розчинених суворою та збайдужілою реальністю. Віка Харук.

    ВідповістиВидалити
  2. Вікторіє Денисівно, дякую за таку високу оцінку моєї праці й зворушливих творчих робіт найкращих учнів! Сподіваюся, що вони, наші діти, не лише здобудуть у стінах рідної школи гарну освіту, що буде запорукою їхнього щасливого майбутнього, але й стануть справжніми Людьми, які любитимуть, цінуватимуть і свято шануватимуть історію рідного народу, його мову, своїх батьків і рідних, поважатимуть інших. Вітаю зі святом і щиро бажаю Вам, дорогі Матусі, міцного здоров'я, щастя, радості, втіхи від своїх дітей, мирного неба над нашою Україною!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Найперше слово, яке пестить слух до кінця життя. Найніжніші й дбайливі руки. Найдобріше і чуйне серце. У День матері хочу побажати тобі, матусю, справжнього щастя, довгих років життя, відмінного, міцного здоров'я, розуміння і відданості в сім'ї. Нехай по щоках твоїм ніколи не біжать сльози, а в грудях горить гордість за нас, твоїх дітей.

    ВідповістиВидалити
  4. Мені подобається вислів:
    "Любов, роботу матері не можливо оцінити, не можливо описати, не можливо передати..."
    І я повністтю з цим згодна! Дякую усім відповідальним, люблячим мамам, які існують. Бо тільки з вас починається нове життя.

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні публікації