Формування читача в сучасному інформаційному світі. Слідом за пам'яттю одного дослідження...



«Читання — самостійне плавання в морі знань, і наше завдання полягає в тому, щоб кожен вихованець зазнав щастя цього плавання, відчув себе сміливцем, який став віч-на-віч з безмежним морем людської мудрості» (зі статті «Вчити вчитися» Василя Сухомлинського).  
Як же швидко плине невтомний мандрівник-час, забираючи з собою в минуле події, знахідки, звершення, наші перемоги та поразки, щоб занотувати їх назавжди в Книгу буття.
 У 2016 році разом із учнями 6-Б класу ми провели масштабне дослідження "Сучасний учень-читач", опитавши 375 учнів Літинської СЗШ №2. Ці діти вже закінчили рідну школу, стали студентами престижних вузів, але знання і досвід, здобуті в рідних стінах, залишаться з ними назавжди, ставши запорукою майбутніх перемог. 
У роботі використано фото із заходів, у яких брали активну участь колишні й нинішні 11-класники. Тож згадаймо,  як це було, і, можливо, знайдуться охочі повторити схоже соціологічне дослідження або провести щось нове та ще більш актуальне.



Коментарі

  1. Такі приємні спогади😍, але час так швидко летить 😥.

    ВідповістиВидалити
  2. "Життя іде і все без коректур, і час летить, не стишує галопу". Кому належать ці слова і чи погоджуєтеся ви з такою думкою?

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні публікації